Իրանի և Միացյալ Նահանգների միջև բանակցությունների հինգերորդ փուլի ավարտից հետո Իրանի գլխավոր բանակցող, արտգործնախարար Աբբա Արաղչին հայտարարել է, որ «դա բանակցությունների ամենապրոֆեսիոնալ փուլերից մեկն էր»։ «Մենք անսասան ենք մեր դիրքորոշումներում։ Ամերիկյան կողմն այժմ հստակ պատկերացում ունի Իրանի դիրքորոշման վերաբերյալ»,- շեշտել է նա։               
 

Մերձքաղաքային տրանսպորտին էլ հերթ կհասնի` սպասենք

Մերձքաղաքային տրանսպորտին էլ հերթ կհասնի` սպասենք
26.07.2013 | 15:35

Տրանսպորտի գնի բարձրացման առթիվ ծավալված բողոքի ակցիաները հանգեցրին նրան, որ երեկ Երևանի քաղաքապետ Տարոն Մարգարյանը, ղեկավարվելով «Իրավական ակտերի մասին» ՀՀ օրենքի 76-րդ հոդվածով և նպատակ ունենալով ապահովելու Երևան քաղաքի ավտոբուսային (միկրոավտոբուսային) կանոնավոր ուղևորափոխադրումների վայրը վերանայելու մասին հանրային քննարկումների իրականացումը, որոշում ընդունեց 2013 թ. հուլիսի 19-ի N 3661-Ա որոշման գործողությունը կասեցնելու մասին: Ըստ այդմ՝ առայժմ պահպանվում է տրանսպորտի նախկին սակագինը: Այս ընթացքում խոսակցություններ եղան նաև մերձքաղաքային տրանսպորտի սակագնի հնարավոր բարձրացման մասին, սակայն հետո դրանք մարեցին: Եվ եթե հանրությունն առայժմ մոռացել է այդ մասին, ապա պարզվում է, որ ՀՀ տրանսպորտի և կապի նախարար Գագիկ Բեգլարյանը լավ էլ հիշում է: «Ունենք մոտ 170 երթուղի, որից կբարձրանա մոտ 7 երթուղու ուղեվարձը, այն էլ շատ չնչին՝ 10-12%-ով: Դա էլ պայմանավորված է տվյալ երթուղու ճանապարհով»,- ասել է նա մեր թերթին տված հարցազրույցում: Դժվար չէ նախարարի այս խոսքերից ենթադրել, որ նախ կբարձրացնեն իր նշած 7 երթուղու ուղեվարձը 10-12%-ով, և հետո, երբ հանրությունը կուլ տա այս «կուտը», այդ 10-12%-ը կդառնա 50 տոկոս, իսկ 7 երթուղիներից հետո կբարձրացնեն նաև մյուս երթուղիների ուղեվարձը: Իհարկե, իշխանություններն իրենց այս քայլը կարող են պայմանավորել նրանով, որ մարզային երթուղիներում, օրինակ, Երևան-Աբովյան երթուղում, հայտնվել են նոր, ժամանակակից ավտոբուսներ, որոնք գուցեև շռայլություն դիտվեն մեր աղքատիկ պետության մեջ: Բայց ամբողջ խնդիրն այն է, որ այդ ժամանակակից ավտոբուսները, որոնցով քաղաքացիները չեն երթևեկում կռացած վիճակում, նախկինի համեմատ քիչ են, և ուղևորները ստիպված են նրանց երկար սպասել: Երկրորդ խնդիրն էլ այն է, որ այդ ավտոբուսները Աբովյանից Երևան են հասնում մեկ ժամից էլ ավել տևողությամբ՝ ի տարբերություն նախորդ ավտոբուսների, որոնց երթևեկությունը տատանվում էր կես ժամից 45 րոպեի սահմաններում: Ու հիմա, երբ ուզում են բարձրացնել նաև մերձքաղաքային տրանսպորտի սակագինը, կարելի է պատկերացնել, թե ինչ վիճակում կհայտնվեն Երևանին մերձակա քաղաքներից ամեն օր դասի կամ աշխատանքի շտապողները: Իսկ որ այդ մարդիկ քիչ տոկոս չեն կազմում՝ հենց թեկուզ իրենց հայրենի քաղաքներում աշխատանք չգտնելու և մայրաքաղաքին ապավինելու պատճառով, գաղտնիք չէ: Մնում է միայն զգոնությունը չկորցնել և, մայրաքաղաքի տրանսպորտի սակագնի դեմ բողոքելուն զուգահեռ, պայքարել նաև մերձքաղաքային տրանսպորտի ուղեվարձն անփոփոխ թողնելու ուղղությամբ:

Թագուհի ՀԱԿՈԲՅԱՆ

Դիտվել է՝ 1124

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ